18 Maj~

Hade Nationella del 1 a Matte A idag. Får se hur det gick.. hum..

Var hemma redan 09.15... gjorde klart 2 arbeten sen åkte jag tillbaka till skolan runt 13.30.. för att lyssna på en inspelning vi gjorde igår. Lät FÖRJ*VLIGT! usch!
Varför? Tänkter inte ytra mig om de här!

Va iväg och sköt nu ikväll. Ledaren kom 30 min sent. Ena skjutbane ledaren (P) va i bra tid. Sen va ALLT sent.
(P) är en riktigt bra skjutledare! Väldigt nöjd över att ha han!
Imorgon blir det lite saker att göra. Lämna in alla uppgifter sen tanka (hehe) sen ska bilen iväg till en verksta. MÅSTE städa rummet, kläder/SAKER överallt. Usch. Sent mot kvällen kommer antagligen Daniel hit. Eller så blir det på fredag, beroende på hur han jobbar.
Själv jobbar jag på fredag. Och innan de ska jag köra in far&bror+E till en buss som går mot fjollträsk. hehe



Nu ska jag läsa klart Boken "Överrocken" av Nikolaj Gogol (1809-1852) den är nog den näst irriterade boken jag har läst direkt efter boken "Svenne." Boken handlar om hans överrock och att han skriver.. ja men ska allt upprepas i hela boken? :s
åhh.. kan inte någon lärare välja något bra val av böcker!!!!


Svejjan // Alice




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback