12 Maj~

Slutade skolan redan ca 10.30.
Då drog jag och Sanna in till Marieberg. Kom ut med
* Hemlig present till en polare som precis fyllt 18!
* 3 bikini överdelar
* 2 bikini underdelar
* 2 lakarn.. hehe
* Godis som mamma hade beställt.
*+ en dags extra jobb. Träffa bossen och han ville att jag skulle jobba åt han nästa fredag. Tackar man nej!? Nej :D

Haft en Kaaaaaaaaaanon dag med Sanna!


Imorgon kommer hon hit runt kl 10. Sedan drar vi på Marken som är i kumla. Sen ska jag väl handla tills på lördag då några i klasssen kommer hit. GRILLNING! hoppas bara att vädret håller i sig...

Va hos "extra" farmor idag. En riktigt härlig gumma! 79 år och arbetar i en ladugård. Pigg som bara den är hon med! Henne gillar jag verkligen!
Fick med mig en duk hem. Som hon hade gjort. "Om du vill ha den så får du ta den. Ett minne från mig"
Vem tackar nej till en handgjord duk!? Den är riktigt fin!  Ett minne jag kommer ha med mig! <3
Man kommer aldrig därifrån utan att ha ett leende på läpparna.


Nej nu ska jag göra mig iordning. Snart nanninanni!


Svejjan // Alice



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback