15 April~

Fredag kväll vilken härlig kväll, fredag kväll då du och jag får va tillsammans.


Bild info: Skjuter lerduvor för första gången. Även första gången jag skjöt med hagel.
Hållningen är FEL! så får man inte stå. Denna gång gick SUPER! Fick väldigt mycket beröm för att vara första gången.



Bild info: Och se vad jag klara i tisdags den 12 April. Skrivningen klarad!
Bara uppskjutningen kvar som kommer bestå av 4 olika(?) och vapen vård.
Vi får se hur det går. Ska iväg nu på Söndag och skjuta. Med vem eller vad vet jag inte riktigt än. Men kommer bli skit kul rent ut sagt! 

Hänn en del sen jag uppdaterade sist.
* Var till malung i helgen. Umgicks med mycket bra och trevligt folk.
* Tagit ur mina rastaflätor.
* Klarat skrivningen för Jägarexamen.
* Tagit 2 hål till i öronen. haha
* OCH varit på/haft en hel del Bus med Sanna! VILKEN BLONDIN! En väldigt bra sådan!

Jag jobbar inte denna helg. Känns hel... vet inte. inte bra. Inte haft en HEL ledig helg sen maj förra året... DÅ jag varken har jobbat eller varit med pojkvännen villsäga. 
Tur det blir skjutningen på söndag.
Jobbar iallafall Måndag,Tisdag & Torsdag. SKÖNT! Vi har fått igång glassmaskinen med! MUMS!
Nog om jobbet.

På ONSDAG ska jag till Askersund på tjejkväll!
Ska bli super Mysigt!


Var till örebro och marieberg idag med Sanna. Blev shopping, prat och mat på Kina Muren. Skratt ingick!
Blondiner! Nötter! Dumma i skalpen! har nog folk tänkt/tyckt om oss.
På tåget, buss hållplatsen, kina muren. haha MEN OM VI HAR HAFT KUL! :D

nej! långt inlägg... lite slöddrigt sådär.

Nu ska jag ta och lyssna vidare på detta klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=Mk4bmK-acEM

Vilken ton säker hund!
DETTA ÄR VACKERT!

Händer på Påsk montro!?

Svejjan // Alice



sv: nja det är inget som hänt riktigt, det handlar om en kompis bara.

2011-05-03 // 13:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback